Wednesday, June 25

Cupid Love



Bersaksikan lautan yang terbentang luas, camar yang berterbangan bebas di udara kita dipertemukan atas nama sahabat.bermula sapa-menyapa lantas berpanjangan menjadi teman bicara.

pertemuan yang sedetik cuma rupa-rupaya membuahkan bibit-bibit kemanisan tanpa kau dan aku sedari. dan hari-hari yang berlalu disulami tawa dan usik-mengusik adalah tunas sayang yang mula bercambah di hati kita.

kala kau dan aku mengikat janji untuk bersua, halangan mengintai lalu merungkai janji.. memusnahkan kepercayaan kau padaku. lantas tanpa pamitan kau pergi.. pergi dan meninggalkan nanar di hati ini.

dari lewat bicara antara kita... aku cuba jejakimu. aku tidak mahu kecundang untuk kali kedua, kerana kecundang itu amat menyakitkan.

13 comments:

NickyAzrai said...

Aduh cover.. pinknya
tp cantik & sangat kreatif

kaknOOr said...

Weh....adik akak ni minat pink he he jgn jadi pinkpanther cukup...

NickyAzrai said...

aku pink naga kak
heheheh

silencez said...

erk.. naga warna pink? :O tak machonya ekekeke.

tapi love tu cantik kan? harap ceritanya pun cantik secantik cover :)

kaknOOr said...

Nick...pink naga ni kire2 lembut hati tau....

kucc_aprilsnow said...

naga yg lembut?..hmmm, mesti spesies pink naga yg pakai hair clip pink bear kan..wakakaka

silencez said...

cing.. dgn bulu mata lentik ekekeke

NickyAzrai said...

Isk Isk Isk

ngumpat erk .. tak pe aku rela

kalo aku dah pakai klip pink
aku akan make sure semua member
aku pakai yg sama

korang nak erk
nnt ye aku tolong belikan erk
heheheheh

Ju'A said...

Aduss..naga kicap dah tukar pink..hmmm..tak leh lah nak brutal

NickyAzrai said...

brutal tu tetap brutal kak
Brutal Suci heheheh

silencez said...

nick, member yg hang maksudkan tu mesti aqilah :D

kucc_aprilsnow said...

mementang lerr niece wa tu maskot GK habis semula pesen kabinet dia kena tolong peragakan erk..

tapi kan yg wa ingat lu yg suker pink sil...hari tu siap rebut kaler pink rantai yg nick wat tu...haa, kantoi lu ngan wa..wakaka

silencez said...

erk.. kes rebut tu kan cing.. sbnrnya warna yg wa paling tak minat - biru. jadi ada 2 pilihan je kan hari tu. so wa lebih rela pilih pink dari biru :P